Entry-header image

Termeni si conditii de rezervare si anulare

Urmatorii termeni si conditii se vor aplica tuturor rezervarilor, indiferent cum au fost efectuate (prin site-ul propriu, email, telefonic, agent de turism, sisteme sau motoare de rezervari). Va rugam sa va alocati timp sa le cititi inainte de a efectua o rezervare. Va rugam sa acordati atentie politicii de plata si de anulare inainte de a rezerva. In acesti Termeni si conditii, urmatoarele cuvinte vor insemna:

 

„Acordul” inseamna confirmarea rezervarii impreuna cu acesti termeni si conditii;

„Oaspete” inseamna persoana ce urmeaza a fi /sau care este deja cazata in pensiune;

„Pensiune” inseamna Casa Alba Rm. Valcea

„Termeni si conditii” inseamna termenii si conditiile stipulate in acest acord.

Semnand fisa de cazare si/sau consimtamantul dat online prin efectuarea unei/mai multor rezervari, oaspetele confirma ca a fost informat depre politica de aplicare a Termenilor si conditiilor.

PROCEDURI DE REZERVARE

Rezervarile trebuie efectuate in avans. Tarifarile pentru cazare se vor baza pe disponibiliatatea de la data ofertarii.

Oaspetii vor primi o confirmare a rezervarii, in scris, o data ce rezervarea a fost securizata (preautorizare card credit, plata prin banca, cash la receptie sau plata card la receptie) printr-un depozit sau un voucher de calatorie (pentru toate rezervarile efectuate printr-un agent de turism sau un tour-operator.

 

TAXE SI PLATA

Tarifele oferite de Casa Alba Rm. Valcea taxa de statiune. Lista de tarife/preturi pentru servicii aditionale, daca exista, este disponibila la cerere si preturile sunt afisate in camerele pensiunii noastre.

Metoda de plata depinde de alegerea tipului rezervarii, iar termenii de plata respectivi pot varia in functie de rezervare. Platile pot fi efectuate prin transfer bancar, plata cu cardul (carduri acceptate MasterCard, Visa), precum si prin tichete de vacanta sau carduri tichete de vacanta.

Pentru o rezervare ferma, clientul are obligatia de a achita cel putin o noapte de cazare in avans in termen de cel mult 2 zile lucratoare de la data rezervarii. In cazul in care plata este efectuata cu tichete de vacanta, clientul are obligatia de a trimite tichetele de vacanta pentru plata avansului in termen de cel mult 2 zile lucratoare de la data rezervarii. Oaspetele are posibilitatea de a plati tariful pentru intregul sejur cu cel mult 2 zile lucratoare inainte de sosirea la pensiune, cat si pentru celelalte costuri sau cerinte solicitate pensiuni, cu card bancar, prin virament sau prin voucherele de vacanta acceptate. Costurile actuale vor fi platite doar in moneda locala a hotelului (lei/ron).

In situatia in care cardul de credit oferit de oaspete nu are suficiente fonduri pentru acoperirea rezervarii, atunci rezervarea va fi considerata invalida si va fi anulata. Aceasi situatie de anulare se aplica si in situatia in care oaspetele detine un card de credit cu o data invalida de expirare sau care expira inainte de ziua de sosire in pensiune.

Rezervarile trebuie sa fie garantate prin plata costurilor de cazare sau prin vouchere de calatorie (pentru rezervarile efectuate prin agentii de turism sau tour operatori). Plata poate fi facuta prin transfer de bani electronic (in contul bancar mentionat pe factura proforma) sau prin card de credit.

In situatia in care oaspetele nu plateste sau nu poate prezenta un voucher de calatorie la momentul solicitat, pensiunea poate trata rezervarea ca si cum a fost anulata fara alte atentionari.

 

ANULARI SI NEPREZENTARI

Anularile asupra oricarei rezervari trebuie efectuate in scris.

Clientul poate sa anuleze gratuit daca transmite solicitarea de anulare cu cel mult 7 zile inaintea sosirii. In aceasta situatie pensiunea returneaza clientui sumele achitate ca avans.

In situatia in care clientul transmite solicitarea de anulare in cele 7 zile dinaintea inceperii sejurului sau daca acesta nu se prezinta pentru cazare in ziua inceperii sejurului, caz in care rezervarea se considera anulata, se va retine contravaloarea unei nopti de cazare ca si taxa de penalizare. Restul sumelor platite in avans se vor returna.

 

MODIFICARI ASUPRA REZERVARILOR

Modificarile survenite in urma oricaror rezervari trebuie efectuate in scris. Nicio modificare nu va fi garantata pana in momentul primirii in scris de catre pensiune. Tarifele survenite in urma modificarilor pot varia, in functie de natura schimbarii, cat si de disponibilitatea in momentul modificarii aduse rezervarilor.

 

POLITICI DE CHECK IN (cazare) SI DE CHECK OUT (decazare)

Check In: incepand cu ora 15:00

Check Out: pana la ora 11:00

 

Pensiunea este indreptatita sa cazeze un oaspete sau sa primeasca un vizitator doar daca se supun acestor termeni si conditii. La sosirea la receptia pensiunii, oaspetele va prezenta un document care sa ii demonstreze identitatea (carte de identiate, pasaport) angajatului prezent la receptie.

Oaspetele va completa si va inmana receptionerului fisa de cazare completata corespunzator si semnata, in concordanta cu legile Romaniei. In caz de necompletare, rezervarea va fi tratata ca „neprezentare”.

Cererile pentru cazari mai devreme sau decazari mai tarziu vor putea fi onorate doar in ziua de check in, respectiv check out, in functie de disponibilitatea zilei respective si vor fi supuse unor taxe aditionale.

Pensiunea Casa Alba poate depozita pentru o perioada scurta bagajele oaspetilor, inainte sau dupa cazare.

In situatia in care aveti nevoie de o cazare mai devreme decat cea standard a pensiunii, va rugam sa ne contactati.  Pensiunea recomanda rezervarea noptii de dinaintea cazarii pentru situatiile in care se doreste garantarea pentru cazarea mai devreme decat ora standard.
Depasirea orei de decazare (check out) fara anuntarea in prealabil a receptiei, poate duce la extra taxe, inclusive, dar nu limitat la taxa de decazare tarzie sau chiar taxa de cazare pentru o noapte sumplimentara.

 

POLITICA DE ACCEPTARE COPII

Pensiunea poate caza gratuit doar copii cu varsta de pana la 10 ani impliniti in momentul cazarii, daca se foloseste patul din camera.

Pentru copiii cu varste peste 10 ani nu se accepta cazarea gratuita, si se va achita pretul unui pat suplimentar.

Capacitatea maximă pentru paturi suplimentare într-o cameră este 1.

 

DETERIOARAREA, DISTRUGEREA SAU INSUSIREA BUNURILOR PENSIUNII

Oaspetele va fi direct raspunzator pentru orice prejudiciu adus camerei sau spatiilor publice din pensiune asupra oricarui mobilier, aparatura electronica, obiecte sanitare, pardoselii, finisajului sau oricarui accesoriu prin actul produs de sine, invitatii sai, subcontractori sau musafiri.

Daca aceste deteriorari/distrugeri vor fi observate dupa plecarea oaspetelui (fara ca acesta sa fi anuntat pensiunea in prealabil), pensiunea isi rezerva dreptul de a recupera valoarea prejudiciului.

Pensiunea isi rezerva dreptul de a incasa contravaloarea oricarui obiect insusit de catre oaspete din pensiune. Taxa va acoperi toate costurile de inlocuire a obiectului disparut.

Pensiunea isi rezerva dreptul de a actiona asupra oricarui oaspete care incearca sa blocheze si care deterioareaza orice echipament folosit pentru detectarea si/sau stingerea de fum sau incendiu (detectoarele din camere si din spatiile publice, extinctoarele si/sau hidrantii).

Oaspetii care aduc astfel de prejudicii vor fi taxati cu orice cost survenita pensiunii in urma actiunii lor, si pot fi indrumati sa paraseasca pensiunea.

In situatia in care se observa aceste prejudicii dupa decazarea oaspetelui, acestuia ii va fi retrasa suma de bani de pe cardul de credit furnizat pentru garantare.

 

OBIECTE PIERDUTE/UITATE

In situatia in care personalul pensiunii gaseste un obiect personal pierdut sau uitat de catre oaspete, il va pastra timp de maxim 3 (trei) luni de la data de plecare a oaspetelui, timp dupa care pensiunea va trata acel obiect la discretia proprie.

 

COMPORTAMENTUL

Pensiunea isi rezerva dreptul de a judeca nivelul de atitudine, comportament si de zgomot acceptat al oaspetelui sau al invitatilor sai, acestia trebuind sa intreprinda toate masurile necesare pentru a corecta actiunile asa cum sunt solicitate de catre personalul pensiunii.

In situatia in care nu se ajunge la o intelegere amiabila, conducerea pensiunii poate finaliza o rezervare si poate solicita decazarea imediata a oaspetelui fara a fi obligat sa restituie banii platiti pe cazare sau sa plateasca vreo compensare.

Pensiunea nu poate caza persoane sub influenta alcoolului sau a drogurilor sau a oricaror substante narcotice si psihotrope. Pensiunea isi rezerva dreptul de a anula imediat rezervarea fara a face nicio compensare sau restituire de bani oaspetelui sau catre oaspete.

Pensiunea isi rezerva dreptul de a nu caza oaspeti cu atitudine agresiva, insultatoare verbal sau fizica in momentul de cazare (check in), in timpul sederii sau in ziua de decazare (check out). Pensiunea este indreptatit sa anuleze imediat rezervarea si sa efectueze expulzarea din camera si incinta proprie fara a oferi nico compensare, in cazul in care aceste reguli vor fi incalcate.

FARA DISCRIMINARI

Face parte din politica pensiunio sa nu discrimineze oamenii in functie de rasa, culoare, nationalitate, sex, statut marital sau social, varsta, origini etnice sau persoane cu dizabilitati si, ca o gazda responsabila, stim ca avem datoria de a ne proteja atat oaspetii si invitatii lor, cat si personalul de un comportament neadecvat. Oaspetele, invitatii sai, musafirii si subcontractorii cu care intra in legatura sau (pe) care ii reprezinta au obligatia sa adere acestei politici, iar managerul hotelului poate decide daca persoanele care nu au respectat aceasta politica mai pot ramane sau nu in hotel.

 

POITICA DE OCUPARE A CAMERELOR

Oaspetilor care isi modifica rezervarile deja confirmate le solicitam sa anunte pensiunea inainte de sosirea planificata, asa cum este mentionat in politica de anulare de mai sus, pentru evitarea unor penalizari totale a serviciilor deja rezervate si confirmate.

Numarul de oaspeti care va fi cazat in orice camera va fi strict limitat, conform rezervarii, si sub nicio circumstanta nu poate depasi cifra 2 (doi) – cu exceptia copiilor sub 10 ani fara pat suplimentar, si 3 (trei) in cazul in care a treia persoana este un copil cu varsta de peste 10 ani si pentru care se va achita taxa unui pat suplimentar. Limitarile au fost stabilite pentru sanatatea, siguranta, confortul oaspetilor, cat si pentru designul si pentru motive operationale ale pensiunii.

Oaspetele este de acord ca daca numarul de ocupanti al uneia sau mai multor camere este mai mare decat cel din rezervarea confirmata, pensiunea nu va fi facuta responsabila si nici nu va accepta mai multe persoane in conditiile respectivei rezervari.

Pentru prevenirea oricaror neintelegeri la cazare (check in) va rugam sa rezervati cu atentie si sa ne transmiteti informatiile reale asupra rezervarii, in care sa apara clar notate datele de cazare, tariful cat si numarul de oaspeti. Intotdeauna vom incerca sa intampinam schimbarile, nevoile si cererile oaspetilor nostri, insa nu vom fi responsabili pentru cererile pe care nu le putem onora in urma unei rezervari efectuate gresit.

In situatia in care oaspetele nu va putea fi cazat datorita unei dispute aparute referitor la rezervarea confirmata si in neconcordanta cu numarul de persoane sosite la cazare, rezervarea va fi tratata ca „neprezentare” si nu va fi restituita contravaloarea serviciilor platite.

 

ANIMALE DE COMPANIE

Animalele de companie nu sunt permise in cadrul hotelului.

POLITICA DE NEFUMATORI SI FOC APRINS

Prin fumat se intelegere folosirea/aprindrea oricarui tip de tigari: traditionala, iqos, glo, tigara electronica, vapo, tigari de foi, narghilea samd.

Fumatul de este strict interzis in toate camerele cat si in toate spatiile publice din interiorul pensiunii, inclusiv culoarele, scarile, sala de conferinta, baile, si zona de receptie precum si tot parterul pensiuni. Fumatul este de asemenea interzis in imediata apropiere a intrarii in pensiune. Fumatul este permis doar in exteriorul pensiunii, in zona publica special destinata. In caz contrar se va aplica o penalizare de 500 lei.

Aprinderea oricarei surse de foc, inclusiv de lumanari, artificii si / sau betisoare aromatice este strict interzisa in interiorul pensiunii si va atrage dupa sine penalizari in valoare de 500 lei.

Pentru nerespectarea situatiilor descrise mai sus, pensiunea are dreptul si obligatia sa anunte politia si sa anuleze imediat cazarea fara a returna nicio valoare oaspetelui.

 

RASPUNDERE CONTRACTUALA

Toti termenii si conditiile subintelese prin statutul juridic sau dreptul comun sunt exclusi din prezentul document.

Pensiunea nu este raspunzatoare in cazul pierderii sau deteriorarii obiectelor personale ale oaspetilor sau ale invitatilor oaspetilor. Raspunderea pensiunii este limitata in concordanta cu reglementarile legale, si aplicabila strict valorii prezentului acord.

Pensiunea nu este raspunzatoare pentru deteriorarea sau disparitia obiectelor personale ale oaspetilor, in urma interactiunii acestora cu alte persoane in afara personalului pensiunii sau invitati/vizitatori ai oaspetilor, pe parcursul sederii.

Pensiunea recomanda oaspetilor sa se asigure ca, pe intreaga perioada in care acestia nu se afla in camera, usa catre camera este inchisa, in caz contrar pensiunea nu isi asuma raspunderea pentru disparitia obiectelor personale. Oaspetilor le este recomandat sa aiba incheiata o asigurare de calatorie care sa acopere costurile eventualelor evenimente precum pierderea bagajelor, obiectelor personale, sau banilor.

Oaspetele este direct responsabil de orice deteriorare cauzata in interiorul pensiuni si in special a camerei de hotel, incluzand finisajele, mobilierul, decoratiunile, obiectele sanitare, lenjeriilor, prosoapelor si/sau halatelor, echipamentele si sistemele electronice din camera. Orice deteriorare de orice natura a obiectelor mobile si imobile facuta intentionat sau din neglijenta oaspetilor, sau a invitatilor/vizitatorilor acestora va fi penalizata corespunzator, oaspetele achitand contravaloarea bunurilor deteriorate, a costurilor de reparatie/inlocuire si dupa caz, a pagubelor indirecte cauzate pensiunii, in cazul in care acesta se afla in incapacitatea de a oferi spre cazare camera.

 

FORTA MAJORA

Casa Alba Rm. Valcea nu va incalca termenii si conditiile acestui acord daca nu va putea onora serviciile descrise mai sus, si va avea dreptul sa anuleze o rezervare daca nu mai este capabil sa ofere servicii de cazare, datorita uneia sau mai multora dintre urmatoarele circumstante:

  1. oricare dintre partile hotelului este inchisa datorita incendiului, alterarii, deteriorarii sau redecorarii la ordinul unei autoritati publice pentru orice motiv, altul decat cel decis de hotel.
  2. in imposibilitatea alimentarii hotelului cu gaz, electricitate  sau apa venita din exteriorul pensiunii.
3. Pensiuneanu poate sa onoreze o rezervare, ca rezulat al unei actiuni industriale a personalului propriu sau a unuia dintre furnizori.

4.Incendiul, explozia, grevele sau mtingurile spontane, furtuna, vijelia, fulgerarea,inundatiile, canalizarea infundata care refuleaza, cutremurele sau urmarile oricareia dintre acestea duc la imposibiliattea hotelului de a isi oferi serviciile.

  1. Pensiunea sau orice parte a acestuia este desemnat pentru utilizare alternativă daca oricare unul dintre evenimentele enumerate mai sus se va produce.

 

ANULARILE FACUTE DE Casa Alba Rm. Valcea

Casa Alba poate anula orice rezervare imediat dupa ce un oaspete intarzie plata conform termenilor si conditiilor din momentul rezervarii sau daca un oaspete devine insolvabil sau are un administrator numit in afacerile sale care a devenit insolvabil sau daca oaspetele incalca oricare dintre clauzele stipulate in  termenii si conditiile de mai sus, iar atunci isi va folosi eforturile sale rezonabile pentru a oferi oaspetilor facilități alternative la un alt hotel similar sau cu un standard comparabil, cu condiția ca aceste facilități să fie disponibile.

 

CONDITII SI INFORMARI GENERALE

Din motive de securitate, un sistem de supraveghere video este activ in exteriorul cladirii cat si in spatiile publice din interior. Folosirea inregistrarilor este facuta in mod regulat prin aplicarea legii de protectie a datelor personale.

Personalul pensiunii nu este autorizat sa faca uz de aceste inregistrari si nici sa le puna la dispozitia unor terti, cu exceptia solicitariii in scris primita de la organele de politie, dupa legitimare.

Casa Alba Rm. Valcea își rezervă dreptul de a deduce orice sumă datorată de către oaspete, iar exercitarea acestui drept nu aduce atingere niciunui alt drept pe care pensiunea îl poate avea în temeiul prezentului acord sau al legii.

Nici o modificare a prezentului acord nu este valabilă decât dacă este facuta în scris și semnată de fiecare dintre părți sau în numele acesteia.

Neprezentarea sau orice întârziere în exercitarea oricărui drept sau remediu prevăzut în prezentul acord prin lege către Casa Alba Rm. Valcea nu constituie o renunțare la acest (sau orice altceva) drept sau remediere și nici nu va împiedica sau restricționa exercitarea în continuare a acelui (sau altui) drept sau remediere.

 

PARERI, SUGESTII & RECLAMAȚII

Suntem bucuroși să primim informațiile dvs., pe care sunteți de acord că Casa Alba Rm. Valcea le poate utiliza gratuit pentru a reproduce, dezvălui și / sau distribui fără limitare și pentru orice scop, inclusiv opiniile, recomandările și experientele dumneavostra . Vă asigurăm că suntem foarte deschisi si doritori sa solutionam orice reclamație/sugestie cu privire la rezervări, anulări, restituiri solicitate etc. dacă reclamația a fost primită în termen de maxim 30 zile de la producerea evenimentului care a dat naștere reclamației/sugestiei.

În cazul în care un oaspete are o plângere în timpul șederii sale la pensiune, acesta trebuie să îl aducă la cunoștința personalului pensiunii cât mai curând posibil pentru a ne permite ne ocupam de această problemă pe durata șederii dvs.